hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > چندرسانه ای > ویدئو > دانلود قسمت نوزدهم سریال دل | دانلود سریال دل قسمت 19

دانلود قسمت نوزدهم سریال دل | دانلود سریال دل قسمت 19

قسمت 19 سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی چهارشنبه 3 اردیبهشت در شبکه نمایش خانگی منتشر می شود و از طریق همین صفحه قابل دانلود خواهد بود.

خلاصه قسمت 18 سریال دل

پنهان کاری رستا هر لحظه بیشتر خانواده اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد و دردسر‌های جدیدی برایشان ایجاد می‌کند. بعد از دردسر زخمی شدن نکیسا و بهتر شدن حالش پلیس با شکایت مهران به خانه‌ی خسرو می‌آید و او را دستگیر می‌کند. ناهید (همسر خسرو) و آوا به دنبال خسرو به کلانتری می‌روند و آن جاست که از زبان مهران همه‌ی آن چه را که رستا در این مدت ازشان پنهان کرده بود، می‌شنوند.

با ورود روباره‌ی فاراب به زندگی مرسده، همه‌ی برنامه‌های اتابک به هم می‌ریزد. او به فاصله‌ی چند ساعت هم مرسده را از دست می‌دهد و هم عمویش (پدر توران) از خودش واکنش‌هایی نشان می‌دهد که می‌تواند نشانه‌ای برای شروع روند بهتر شدن حالش باشد. با بهتر شدن حال پدر توران و بدست آوردن دوباره‌ی قدرت تکلمش، او حرف‌های زیادی درباره‌ی اتابک خواهد داشت که به کلی او را نابود خواهد کرد.

رابی هم بعد از ممارست بسیار بالاخره به آرشی که شرایط روحی ویژه‌ای دارد نزدیک می‌شود و سنگ بنای رابطه‌ای دوباره را به خوبی می‌گذارد.


1- لینک دانلود دل 19 با کیفیت 480

2-لینک دانلود دل 19 با کیفیت 720

3- لینک دانلود دل19 با کیفیت 1080

4- لینک دانلود دل 19 با کیفیت 1080 HQ

5- لینک دانلود دل 19 با همه کیفیت ها 



امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد